いらっしゃいませ!

3 01 2010

Photobucket

Irasshaimase~!
Benvinguts de nou al meu bloc!
Dic de nou, perquè realment no és nou! XD
Simplement que fins ara estava a Blogger, però m’he passat a la compe… ;P
Alguns ja em llegieu allí, i espero no decebre-us en aquesta nova etapa.
Per als que m’heu començat a llegir aquí, benvinguts!
I gràcies a tots per aguantar les meves cabòries!

Com he comentat a l’antic bloc, fa un temps que estic escrivint en ambdos blocs.
A més, aquí podeu trobar totes les entrades antigues.
Així que tot a punt, llestos…. Ja!

Photobucket

Nota: La foto de capçalera del bloc està feta el 22/11/08 al Tofuku-ji de Kyoto. És la cua per entrar en un cap de setmana amb Festiu Nacional inclòs… Algún dia hi haurà una cua així en aquest bloc? (^.^;)?


Accions

Information

12 responses

3 01 2010
nora (una japonesa en Japón)

Bienvenida al WordPress :)
Mis mejores deseos para el 2010.
Un abrazo.

3 01 2010
Turris

Gracias, Nora!
Bienvenida también a mi nueva etapa!

Te deseo que el 2010 sea infinitamente mejor que el 2009 (y menos que el 2011) XD

Una abraçada!

3 01 2010
Kenosh

Benvinguda a WordPress!!

Molt xulo t’ha quedat =)

És un pas necessari, tothom comença per Blogger i acava saltant. Després alguns s’instalen wordpress en un servidor, que ja és la llet.

I alguns fem el blog personalitzat perquè ens avorrim a casa i ens pica lo informàtic :3

A veure si segueixes la progressió lògica! xDD

Sort!

3 01 2010
Turris

Ep, Kenosh!
Progressió lògica, dius!?
OMG! Para el carro, noi! Anem a pams! Que feina tinc amb això… XD
Però gràcies per llegir-me!
I bona sort amb el Cajón “des astres”!
I si et curres el gif dels Fantasmes-Noel devorant el mochi rosa sería la òstia! lol

Bon Any i bon Bloc!

3 01 2010
Pau

Doncs ja estem ací ;)

Ja m’he subscrit al feed i et segueixo aquí també.

Sort amb la nova etapa!!!

4 01 2010
Turris

Bones, Pau!
Gràcies per seguir-me! X)
Quan vaig comentar que potser em passava a wordpress, ja n’hi va haver que em van dir que no m’ho pensés gaire.
I veig que tothom m’està dient el mateix!
Així que sembla que començo amb bon peu! XD

4 01 2010
lorco

Felicitats!!

El meu català es català d’Alacuass però me fa plaer de te lliure!!!

4 01 2010
Turris

Será de Alacuass, pero has quedado como un Señor!
El placer es mio!
El Gran Lorco ha pasado por Gocha Gocha! XD

Voy a ver si pongo un traductor mínimamente pasable (difícil) para poner en la columna lateral…
Se me había olvidado por completo! (^^;)

6 01 2010
lorco

No, no, si para mi es un PLACER leer en catalán!!

6 01 2010
Turris

Loado html! Bendito copy-paste!
Me he currado un CutreTraductor!
Y furula!!

Pero viendo los resultados de las traducciones… NO me extraña que te sea placentero leerlo en catalán. O en suahili si es necesario! X)
Menudo dolor en el trasero es esto del Google Translate… Que se come palabras, las ordena a su bola y se saca otras de la chistera. Que ni traducción literal ni porras en vinagre… Que se entiende mejor leer el original aunque no domines el idioma!

5 01 2010
Verónica

Saps que les teves fotos m’encanten, totes!!!! Ets una reina de la fotografia.
M’agrada la imatge del teu “nou” bloc, per molts anys i jo que ho vegi :D
Úna grandíssima abraçada

5 01 2010
Turris

Benvinguda, guapíssima!
Ja saps que tens les portes obertes!
Per cert… Ja m’agradaria tenir en fotografia la traça que tens tu fent les cucades que fas amb feltre i botons!
Petonassos! X3

Deixa un comentari

