Un post “regulero” sobre TV

30 01 2010


Algú em dirà que “regulero” no surt ni a la RAE ni a l’IEC, que és una paraula inexistent…
Però jo li diré que es fa servir!
Tampoc hi apareix la paraula “blog” (o bloc, amb el significat corresponent) i en aquests moments n’estàs llegint un…
I precisament, regulero, és un vocable que defineix moltes de les entrades (posts) que s’escriuen a la xarxa (sense oblidar les plagiades ni els copy+googleTranslate+paste que malauradament podem trobar)
Regulero és allò que no està bé ni malament. Que no agrada ni desagrada. Però que tampoc és diferent… Tot el contrari, és allò que no sobresurt, que hauria de passar desapercebut.
Però que molts cops acaba resultant l’entrada amb més visites d’un bloc.

Ja he dit més d’un cop que no veig televisió, exceptuant els moments en que estic menjant amb la familia i fan els telenoticies.
Però, en alguns fragments d’aquests moments, masses fragments pel meu gust, apareixen a la graella de TV programes que perfectament podrien encabir-se dintre dels denominats “reguleros”.
Em refereixo als programes tipus APM?, Zona Zapping, Pecado Original, Homo-zapping, Se lo que hicisteis, Zap Zap Zapin… (no se ni si estan en antena encara) Em refereixo sobretot als dos primers, que són els únics que malauradament he hagut de veure…
I els he “hagut de veure” perque ja he dit que veig TV quan estem reunits a taula. I en aquest moment no hi ha cristo que s’aixequi per buscar el comandament que segur que estarà perdut sota algun coixí del sofà… Així que simplement ignorem la “caixa tonta” i ens liem amb les nostres coses.
Però les raons vénen quan algú, normalment ma germà, salta dient: Un altre cop? Que no sap fotre res més la Terribas!?
I té tota la raó! Perquè agafar fragments d’altres programes i fer un poti-poti-mega-mix no és fer res de nou ni de qualitat. És fer un programa “regulero”.
Que aquests programes “reguleros” siguin lider d’audiència és una de les coses que em fot (#TEQEF?), però com que al final sóc jo que no veig televisió no m’hauria de preocupar, oi?
Però que passa si la culpa de que no vegi televisió és en part aquesta mena de programes (ja no parlem de GH, OT i similars)
I la gota que fa vessar el vas és quan aquests copy-paste televisius te’ls repeteixen fins a l’avorriment. Caldo no vols? Tres tasses!
Després ve quan et trobes algú que et salta amb alguna frase “cèlebre” sortida d’algun d’aquests productes televisius i espera que li trobis la gràcia. Fins i tot t’ensenya els vídeos i “politons” que s’ha baixat al mòbil…

I fins aquí el meu post regulero.
O potser el regulero és la programació…


Accions

Information

Deixa un comentari

