Ara si que bufem les espelmes!

24 06 2010

Espelmes!
En plural! Que Gocha Gocha ja té dos anyets!
Dos anyets i encara tan desorganitzada com el primer dia… ^^;
Però amb l’il·lusió sempre viva. Que ja arribarà el dia que pugui (i sàpigui) dominar el meu temps per a aclarir idees abans de crear les entrades.
(Ja ho sé… Sóc un desastre redactant i salto d’una a cosa a l’altra… Això ve de família!)
Però m’agradaria agrair als que em llegiu i comenteu, als que simplement passeu i teniu la paciència de llegir encara que no deixeu senyal d’haver-ho fet.
A tots els que heu fet cap aquí algun cop, ja sigui de manera premeditada com no. XD

Gràcies!

I per a celebrar-ho us convido a un petit dolç virtual!
Igual com vaig celebrar el primer aniversari del bloc amb una galeta senbei, aquest cop es tracta de dos pastissets dorayaki!

Els he fet jo!
De dos tipus, per a que trieu! XD
El de la dreta és dels “originals”, amb anko, dels que menja devora en Doraemon.

I el de l’esquerra és dels falsos… Per al gust dels que podrien trobar la dolçor de les azuki una mica estranya… Amb crema de cacau, a l’estil dels Dokyo que tant han confós a alguns… Un bluf que, al meu parer, no deixa de ser un bollycao pero rodó. Ni punt de comparació amb els autèntics dorayaki!
Això si, els meus són ambdos うまい! (umai=deliciosos)

No necessito padrins…

Arribaran al punt de poder-se classificar dintre de la categoria umami?
Ho dubto… A no ser que l’anko que vaig comprar contingui àcid glutàmic…


Accions

Information

4 responses

25 06 2010
Dieck

Felicitats!

28 06 2010
Turris

:)

10 07 2010
Verónica

Anys i anys, per molts anys!!!!!
Jeje molts bons eh? Doy fe, jajajajajaja
Hem de repetir l’excursió :D
Moltsíssims petons!

11 07 2010
Turris

Gràcies, maquíssima!
I repetim quan vulguis!

Deixa un comentari

