NEXO #TLQM: Digue’m “friki”, friki!!

25 05 2011

Per qui no se n’hagi adonat, avui és 25 de maig.
Podria ser un dimecres com un altre qualsevol, però avui és especial perquè és el Dia de l’Orgull Friki!!

Tal dia com avui, fa un any, també vaig escriure un post per a cel·lebrar la data juntament amb tota una colla de blocaires que ens soplutgem sota la capa del hashtag #TLQM, el “Nexo #TLQM”
(Pels que encara no s’hagin assabentat de què carall és un hashtag la viqui els il·luminarà. I aclarir que TLQM són les sigles de “todo lo que mola”. Res més a dir!!)
Si voleu llegir l’entrada de fa un any cliqueu aquí on també trobareu l’enllaç per arribar als altres posts participants.

Com que de l’experiència de l’any passat en van sorgir post molt interessants i vaig descobrir blocs molt #TLQM, no me n’he pogut estar i m’he afegit a l’iniciativa que altre cop ha engegat El Capitán des de la seva Arcadia.
Feu-me un favor, i, encara que no us agradi la meva entrada, passeu a donar una ullada a la resta de blocs participants.
Aquí podeu trobar la llista de blogs participants del NEXO #TLQM Dia de l’Orgullo Friki 2011.

Dèia que avui no és un dimecres qualsevol… Però potser sí que és com un dimecres normal…
Ben mirat, no espero a un dia assenyalat per a denominar-me com a tal… Sóc friki!!

El que passa és que jo dic que sóc friki, i vull dir una cosa.
Després n’hi ha que em diuen friki, sentint-se ells mateixos identificats en la meva “frikor”, ja sigui secreta com obertament.
I finalment, hi ha els que em diuen (o pensen que sóc) friki de forma, alguns cops, despectiva…

Aquests últims són gent que no entenen la meva manera de ser i de fer, que no comparteixen les meves aficions i no els entra al cap que no m’interessin les seves.
Perquè, sí! També tenen aficions!!
També es reuneixen amb gent afins a ells i les seves aficions.
També dediquen el seu temps a aquestes dèries.

Que ja us ho deia fa 365 dies!
No m’imagino un món No-Friki!!

Si l’any passat em vaig “despullar” i us vaig explicar el perquè em considero/en friki, enguany parlaré de perquè considero frikis als que “menyspreen” aquesta faceta meva, posant exemples de vivències reals.

Comencem amb la frikinquisició! XDD

Tothom és friki mentre no es demostri el contrari!

M’han dit friki pel fet de tenir certa aversió al color rosa.


Una visió com aquesta i se’m talla la digestió!

Si! Ho sento però NO SUPORTO el color rosa!! I això va des del rosa pastel al fúcsia.
Així que quan algú que sempre segueix la moda, l’afavoreixi o no, em diu que sóc friki perquè no em vull comprar res del color de moda aquella primavera, em treu de polleguera!!
No estàs obsessionada tu amb el que es porta i es deix de portar!?
Per cert, si m’heu de regalar alguna cosa, si pot ser, que sigui de color taronja!!

M’han dit friki perquè gairebé no veig televisió.

Doncs m’importa un rabe qui s’emboliqui amb qui i en vengui l’exclusiva, qui titlla de pu*a a qui per robar-li el manso, qui vagi a Eurovisió ni si guanya “Eppaña” o queda dels últims… Ooooooh! Quina llàstima! (Noteu el sarcasme?)
M’importa mig nap quin culebrot amb personatges de nom compost interminable fan per la tarda. I els gags més que suats d’alguns programes m’avorreixen.
Així que no és que no vegi gens de TV, sinó que no miro el que miren la majoria en aquest país…
És trist, però només puc dir que tenim una programació plena de merda!
Quan em diuen que sóc friki per aquest motiu me n’alegro molt!!
Contesto amb un “Gràcies!” i un somriure d’orella a orella.
L’últim que vull és assemblar-me a tu, borrego!

M’han dit friki perquè veig dorama japonesos.
(en comptes d’estar veient paparrades a TV)


Aquest és un dels que més m’ha agradat. Llegiu-ne més aquí

Vaig començar a veure dorama perquè buscava converses i veus reals, per a acostumar la meva oïda a la dicció nipona. Que l’anime és massa exagerat!
Però al final m’he enganxat a aquests culebrots curts, de 12 o 13 capítols, i de temàtiques ben variades.
El diàleg va anar així:
Jo – Per què no he de poder veure aquestes sèries? Si tu m’acabes de dir que et mires “física o química” o “el barco” o “la duquesa”!?
Ell – I ja ho pots seguir bé, havent de llegir tota l’estona?
Jo – Home! La intenció és que algun dia no necessiti els subtítols!! (^^;)
Ell – Continuo pensant que és una frikada…
Jo – No veus sèries estrangeres, tu?
Ell – Eeeh… Doncs, si! CSI, House…
Jo – Ah! També en veig d’aquestes!! I en veus alguna en versió original?
Ell – Doncs, si…
Jo – T’he enxampat!! Per la mateixa regla de tres, també ets un friki!!
Ell – Si, però es que tu les que mires són japoneses.
Jo – És que d’això es tracta!! Perquè són japoneses! Però… També n’he vist alguna de coreana o xinesa… Però res! Que em quedo amb les nipones! Que a les japoneses enganxo alguna cosa sense llegir, i a les altres només els “An-nyeong-ha-se-yo!” i els “xièxiè”!
Ell – Lo quèeeeeee!?
Jo – XDDD

Em diuen friki per anar fins a París per un concert.
I per rematar-ho, dels japonesos X Japan!!

We are X!!
I per què no!?
El que m’ho va “recriminar” estava disposat, si hagués tingut sort al sorteig, a anar a Wembley a la final de la Champions!!
Aquí, “cada loco con su tema”!
X)

M’han dit friki per tenir l’habitació plena de llibres, manga, figuretes, dvd d’anime, etc…


Hummmm… Jo crec que tinc poca cosa!!
Però… El que em va dir que sóc “rara” per tenir tot això, té una habitació sencera per la PlayStation…
Jo sóc friki, però tu també, nano!! XD

Podria estar una bona estona més relatant exemples, però millor us deixo tranquils i aneu passant cap a la resta de blocs!

Ja ho veieu!
Això de la frikor és subjectiu i no tothom és capaç de veure/admetre el seu costat friki.
Es vulgui o no, ningú se salva!
Qui estigui lliure de frikor, que tiri la primera pedra!!

I jo, contenta de que em diguis “friki”, friki!


Accions

Information

35 responses

25 05 2011
Bitacoras.com

Información Bitacoras.com…

Valora en Bitacoras.com: Per qui no se n’hagi adonat, avui és 25 de maig. Podria ser un dimecres com un altre qualsevol, però avui és especial perquè és el Dia de l’Orgull Friki!! Tal dia com avui, fa un any, també vaig escriure un post per……

25 05 2011
lorco

Pos a mi me molan las razones por las que te dicen FRIKI!!

Mas de esas deberíamos tener :)

25 05 2011
Turris

A mi tambien me molan!!

Nos leemos!
;)

25 05 2011
NEXO #TLQM: ¿existe un movimiento friki? « La Arcadia de Urías

[…] Gocha Gocha – Digue’m “friki”, friki!! […]

25 05 2011
La Nere y el Lorco se van a… » Blog Archive » NEXO #TLQM: Segundo paso

[…] Gocha Gocha – Digue’m “friki”, friki!! […]

25 05 2011
NEXO #TLQM – No soy friki, soy hobbit de nivel 12 – « Un blog anagnórico

[…] Gocha Gocha – Digue’m “friki,friki!!” […]

25 05 2011
El Capitán

Brutal el post!! Brutal! M’encanta ^_^

Moltes gràcies per participar una vegada més. Què dius? Que vols que et regali un jersei del gatostiable de color rosa??? xD

25 05 2011
Turris

Gràcies per l’iniciativa altre cop! XD

I si tu em regales un jersei… Jo et regalo uns gallumbos a joc de la samarreta que ens vas lluir després d’endrapar les galetes de la mixeta odiosa! XDD

25 05 2011
Ismi

Pues yo quiero que me llamen tanto friki como aquí. Quiero tu habitación!

25 05 2011
Turris

Yo quiero otra habitación… Para llenarla con más cosas, que ya no quepo!!
XD

25 05 2011
¿Eres un Friki? NEXO #TLQM « Jaume Estruch Blog

[…] Gocha Gocha – NEXO #TLQM: Digue’m “friki”, friki!! […]

25 05 2011
Jaume Estruch

Si en el fons tothom es friki, amb més o menys mesura.
Pero si, jo també tinc amics que em diuen “friki” amb sarcasme i després ells es possen la samarreta del barça cada setmana x veure els partits. I jo no em posso una samarreta de Bakuman x llegir el manga! XD

Mola el blog! Al reader!

25 05 2011
Turris

Gràcies, Jaume!!
Ens veiem al “reader”, doncs! ;)

25 05 2011
Mad Max

Jo també sóc friki!!!!!

Mata Ne!!!

25 05 2011
Turris

Jo sóc friki
Tu ets friki
Ell/a és friki…

TOTS SOM FRIKIS!!

25 05 2011
JIVARE

Hi ha molt friki no reconegut (per ell mateix) que es traga molt de “cotilleo”, yo també soc dels que no vec la televisió, i lo poc que la veía eres per algunes series que al final he acabat veient-les per internet per culpa de la contra-programació.

25 05 2011
Turris

Sip!
Veure-les per internet és la contra-contra-programació!

Fins ara!

25 05 2011
Akihabaraprincess

Jajaja, me ha encantado tu entrada de hoy, me he reído un montón porque esas mismas situaciones tambien me han tocado a mi ( y probablemente a muchos de nuestros compis de frikismos);Y lo de los doramas es lo que mas me mata….ay ay ayy….ver para creer, al final algunos de los que nos llaman frikis a nosotros son mil veces peores, aunque, en otro campo ;)

Un beso!!

25 05 2011
Turris

Si es que somos unas incomprendidas!!

Un abrazo!

25 05 2011
Volstagg

Molt guapa la teva aportació al día del orgull friki.
M’he vist reflexat en alguna conversa amb els meus amics! Segur que no compartim algú?

25 05 2011
Turris

Potser si, oi!?
XD

25 05 2011
Robert

Els valencians diem: “Li diu el mort al degollat, ¿qui t’ha fet eixe forat?” ;)

25 05 2011
Turris

jajaja!!
Molt encertada la dita!

25 05 2011
NEXO #TLQM: Bakuman | el pachinko

[…] Gocha Gocha – Digue’m “friki”, friki!! […]

25 05 2011
Pau

Estic amb el Lorco, per a mi seria un orgull que em diguessin friki per aquestes raons.

El tema de la moda i la televisió també l’utilitzo com a argument quan algú critica les meves aficions.

Feliç dia de l’orgull friki!

25 05 2011
Turris

Feliç dia de l’Orgull Friki a tu també!!

25 05 2011
Juan Giménez

Quanta raó tens! Mes d’un cop he deixat el mp3 algú i s’ha espantat al sentir musica en japonès! Ja veus tu quina cosa mes rara… i si dius que veus les pel·lícules o series en V.O. també et miren amb cara de boig. I altra cossa en que coincidim es que jo tampoc veig la t.v., no m’agrada pedrer el temps!!
Ens llegim!

25 05 2011
Turris

Jaja!
Que tots hem cantat en “anglès” quan erem nanos (guachi gua, guachiquei…) Què més dóna un idioma que un altre!!
Jo el de l’mp3 ho tinc superat! A la feina els tinc acostumats al meu “fil musical”.
Fins i tot n’hi ha que canten amb mi! XD

Ens llegim!

25 05 2011
nyam65

Estic d’acord amb tu al 100%, a la tele sol foten merda. Els doramas japonesos son de lo millor i jo també si pogues pagaria per anar a un concert X japan a frança ( Qui diu X japan també diu Galneryus, Moi dix mois, Her name in blood…) .

25 05 2011
Turris

jaja!
I si vinguéssin a Barcelona, millor que millor!!

Gràcies per passar!

25 05 2011
Santi

es que independentment del frikisme, vivim en un pais on criticar a l’altre gent i no veure els defectes propis es esport nacional… xD

25 05 2011
Turris

jajaja!
Doncs s’hauria de proposar com a esport d’exhibició per a una propera candidatura olímpica.
El pollo es montaria per a seleccionar l’equip!!
XP

26 05 2011
Verónica

Nenaaaaaaaaaaaaaa a on estàs??????
Ets una friki collonuda!!!!!

26 05 2011
Turris

Doncs si et dic que ara mateix estic fent-li un transplant ocular a la Kurako, la medusseta que em vas regalar, em creuries!?
XD

La pobreta es va quedar sense un ull, la portava enganxada a la bossa, i semblava un cíclop amb tentacles!!
jaja!

Petons, guapíssima!

14 07 2015
NEXO #TLQM: Eres un friki!! | Genjutsu - Ilusiones diarias

[…] Gocha Gocha – Digue’m “friki”, friki!! […]

Deixa un comentari

